Pomarańczowa Bestia

Bardzo mocno zmodyfikowany Focus ST225. Na życzenie klienta samochód przeszedł lifting. Dodatkowo do układu wydechowego zamontowano przepustnicę sterowaną ciśnieniem doładowania turbiny, dzięki której znacząco poprawił się komfort podróżowania.

Pełna lista modyfikacji poniżej

Silnik:

  • Zamknięcie bloku silnika
  • Kute tłoki JE Pistons
  • Kute korby Techno 5
  • Zewnętrzna chłodnica oleju z termostatem Mocal
  • Turbina Garett 3076R na łożyskach kulowych (do 550KM)
  • Zawór upustowy Tial
  • Poliuretanowa wkładka łapy silnika

Układ dolotowy:

  • Intercooler Fmic.pl 600x300x76
  • Czujniki temperatury na wejściu / wyjściu intercoolera
  • Dolot z filtrem stożkowym z Focusa RS

Układ napędowy:

  • Skrzynia biegów ze szperą z Focusa RS
  • Sprzęgło jednomasowe na dwóch tarczach
  • Hybrydowe półosie

Układ hamulcowy:

  • Tarcze hamulcowe (przód) 350x32
  • Z przodu zaciski 6-tłoczkowe Brembo z Porsche Panamery
  • Z tyłu zaciski z Focusa RS500
  • Przewody hamulcowe w oplocie

Układ wydechowy:

  • Układ wydechowy Cobra Sport 3"
  • Żeliwny skrzynkowy kolektor wydechowy T3
  • Przepustnica sterowana ciśnieniem doładowania turbiny

Zawieszenie:

  • Zawieszenie gwintowane
  • Przeszczepione tylne zawieszenie z Focusa RS

Pozostałe modyfikacje:

  • Apexi Turbo Timer
  • Wskaźnik EGT D1spec
  • Wskaźnik AFR Innovate
  • Przeróbka lusterek na wersję z podświetleniem oraz elektrycznym składaniem

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

%d bloggers like this: