monSTer

Szereg modyfikacji, dzięki którym uzyskano 352KM oraz 495NM. Fabryczny, ale nieco przerobiony układ wydechowego wyposażono w przepustnicę sterowaną ciśnieniem doładowania turbiny, dzięki której zmniejszono rezonans przez co znacząco poprawił się komfort podróżowania w trasie. Jako wisienkę na torcie dodamy, że właściciel zaopatrzył samochód w instalację LPG - dając dzięki temu nam jeszcze więcej możliwości zabawy z tym autem.

Pełna lista modyfikacji poniżej

Silnik:

  • Kute tłoki nadwymiarowe i odprężone
  • Kute korbowody Techno 5
  • Turbina z Focusa RS (hybryda)
  • Wtryskiwacze Bosch 550cc
  • Wydajniejszy dump valve
  • Wzmocniona głowica
  • Wzmocnione zawory
  • Zamknięcie bloku silnika
  • Chłodnica oleju z Focusa RS
  • Nowa chłodnica wody i klimatyzacji

Układ dolotowy:

  • Intercooler FMIC.pl 600x300x76 z kierownicami powietrza
  • Custom dolot z filtrem stożkowym na airboxie Simoty
  • Custom rura z intercoolera o jednakowej średnicy
  • Usunięto "sound sympozer"

Układ napędowy:

  • Docisk sprzęgła z Focusa RS
  • Tarcza sprzęgła okuta Kevlarem

Zawieszenie:

  • Przednie poliuretanowe tuleje wahaczy @ FSV
  • Poliuretanowa wkładka w poduszkę skrzyni biegów @ FSV
  • Poliuretanowa poduszka silnika (ta pod akumulatorem) @ FSV

Układ hamulcowy:

  • Z przodu tarcze hamulcowe Zimmermann Sport Coat 345mm
  • Z przodu zaciski 6-tłoczkowe Brembo z Porsche
  • Teflonowe przewody hamulcowe @ FSV

Układ wydechowy:

  • 3" aktywny wydech (wersja nierezonowana) @ BAQ Exhaust
  • Końcówki wydechu 114mm carbon

Karoseria:

  • Montaż dyfuzora zderzaka Maxtondesign
  • Montaż wylotów z Focusa RS na masce

Pozostałe modyfikacje:

  • Apexi Turbo Timer
  • Wskaźnik EGT AutoGauge
  • Halogeny LED 2w1 MaxLED DuoLight
  • Montaż wskaźników doładowania z Focusa RS

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

%d bloggers like this: