monSTer

Pełna lista modyfikacji poniżej

Silnik:

  • Kute tłoki nadwymiarowe i odprężone
  • Kute korbowody Techno 5
  • Wał z 2,4 - dalsze odprężanie
  • Turbina GTX3071 (hybryda 3077R) na łożyskach kulowych
  • Wtryskiwacze 50cc
  • Zewnętrzny dump valve
  • Zewnętrzny wastegate Tial chłodzony wodą
  • Wzmocniona głowica
  • Wzmocnione zawory
  • Zamknięcie bloku silnika
  • Szpilki ARP
  • Chłodnica oleju z Focusa RS
  • Nowa chłodnica wody i klimatyzacji

Układ dolotowy:

  • Intercooler FMIC.pl 600x300x76 z kierownicami powietrza
  • Aluminiowy kolektor ssący Airtec zmodyfikowany pod przepustnicę większej średnicy
  • Przepustnica 75mm (oryginalna 65mm)
  • Dolot z nierdzewki 3,5 cala
  • Filtr stożkowy Simota 220mm
  • Kierownica powietrza
  • Osłona hydrofobowa AEM
  • Rura turbo-ic z nierdzewki 2,5 cala
  • Rura ic-kolektor z nierdzewki 3 cale
  • Usunięto "sound sympozer"

Układ napędowy:

  • Docisk sprzęgła z Focusa RS
  • Tarcza sprzęgła okuta Kevlarem

Zawieszenie:

  • Przednie poliuretanowe tuleje wahaczy @ FSV
  • Poliuretanowa wkładka w poduszkę skrzyni biegów @ FSV
  • Poliuretanowa poduszka silnika (ta pod akumulatorem) @ FSV

Układ hamulcowy:

  • Z przodu tarcze hamulcowe Zimmermann Sport Coat 345mm
  • Z przodu zaciski 6-tłoczkowe Brembo z Porsche
  • Teflonowe przewody hamulcowe @ FSV

Układ wydechowy:

  • 3" aktywny wydech (wersja nierezonowana) @ BAQ Exhaust
  • Końcówki wydechu 114mm carbon
  • Decat 3 cale
  • Downpipe 3 cale

Karoseria:

  • Montaż dyfuzora zderzaka Maxtondesign
  • Montaż wylotów z Focusa RS na masce

Układ paliwowy:

  • Pompa paliwa 380lph

Pozostałe modyfikacje:

  • Apexi Turbo Timer
  • Wskaźnik EGT AutoGauge
  • Halogeny LED 2w1 MaxLED DuoLight
  • Montaż wskaźników doładowania z Focusa RS

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

%d bloggers like this: