
Pomarańczowa Bestia
Silnik:
- Zamknięcie bloku silnika
- Kute tłoki JE Pistons
- Kute korby Techno 5
- Zewnętrzna chłodnica oleju z termostatem Mocal
- Turbina Garett 3076R na łożyskach kulowych (do 550KM)
- Zawór upustowy Tial
- Poliuretanowa wkładka łapy silnika
Układ dolotowy:
- Intercooler Fmic.pl 600x300x76
- Czujniki temperatury na wejściu / wyjściu intercoolera
- Dolot z filtrem stożkowym z Focusa RS
Układ napędowy:
- Skrzynia biegów ze szperą z Focusa RS
- Sprzęgło jednomasowe na dwóch tarczach
- Hybrydowe półosie
Układ hamulcowy:
- Tarcze hamulcowe (przód) 350x32
- Z przodu zaciski 6-tłoczkowe Brembo z Porsche Panamery
- Z tyłu zaciski z Focusa RS500
- Przewody hamulcowe w oplocie
Układ wydechowy:
- Układ wydechowy Cobra Sport 3"
- Żeliwny skrzynkowy kolektor wydechowy T3
- Przepustnica sterowana ciśnieniem doładowania turbiny
Zawieszenie:
- Zawieszenie gwintowane
- Przeszczepione tylne zawieszenie z Focusa RS
Pozostałe modyfikacje:
- Apexi Turbo Timer
- Wskaźnik EGT D1spec
- Wskaźnik AFR Innovate
- Przeróbka lusterek na wersję z podświetleniem oraz elektrycznym składaniem