Pomarańczowa Bestia
Bardzo mocno zmodyfikowany Focus ST225. Na życzenie klienta samochód przeszedł lifting. Dodatkowo do układu wydechowego zamontowano przepustnicę sterowaną ciśnieniem doładowania turbiny, dzięki której znacząco poprawił się komfort podróżowania.
Pełna lista modyfikacji poniżej
Silnik:
- Zamknięcie bloku silnika
- Kute tłoki JE Pistons
- Kute korby Techno 5
- Zewnętrzna chłodnica oleju z termostatem Mocal
- Turbina Garett 3076R na łożyskach kulowych (do 550KM)
- Zawór upustowy Tial
- Poliuretanowa wkładka łapy silnika
Układ dolotowy:
- Intercooler Fmic.pl 600x300x76
- Czujniki temperatury na wejściu / wyjściu intercoolera
- Dolot z filtrem stożkowym z Focusa RS
Układ napędowy:
- Skrzynia biegów ze szperą z Focusa RS
- Sprzęgło jednomasowe na dwóch tarczach
- Hybrydowe półosie
Układ hamulcowy:
- Tarcze hamulcowe (przód) 350x32
- Z przodu zaciski 6-tłoczkowe Brembo z Porsche Panamery
- Z tyłu zaciski z Focusa RS500
- Przewody hamulcowe w oplocie
Układ wydechowy:
- Układ wydechowy Cobra Sport 3"
- Żeliwny skrzynkowy kolektor wydechowy T3
- Przepustnica sterowana ciśnieniem doładowania turbiny
Zawieszenie:
- Zawieszenie gwintowane
- Przeszczepione tylne zawieszenie z Focusa RS
Pozostałe modyfikacje:
- Apexi Turbo Timer
- Wskaźnik EGT D1spec
- Wskaźnik AFR Innovate
- Przeróbka lusterek na wersję z podświetleniem oraz elektrycznym składaniem