monSTer
Silnik:
- Kute tłoki nadwymiarowe i odprężone
- Kute korbowody Techno 5
- Wał z 2,4 - dalsze odprężanie
- Turbina GTX3071 (hybryda 3077R) na łożyskach kulowych
- Wtryskiwacze 50cc
- Zewnętrzny dump valve
- Zewnętrzny wastegate Tial chłodzony wodą
- Wzmocniona głowica
- Wzmocnione zawory
- Zamknięcie bloku silnika
- Szpilki ARP
- Chłodnica oleju z Focusa RS
- Nowa chłodnica wody i klimatyzacji
Układ dolotowy:
- Intercooler FMIC.pl 600x300x76 z kierownicami powietrza
- Aluminiowy kolektor ssący Airtec zmodyfikowany pod przepustnicę większej średnicy
- Przepustnica 75mm (oryginalna 65mm)
- Dolot z nierdzewki 3,5 cala
- Filtr stożkowy Simota 220mm
- Kierownica powietrza
- Osłona hydrofobowa AEM
- Rura turbo-ic z nierdzewki 2,5 cala
- Rura ic-kolektor z nierdzewki 3 cale
- Usunięto "sound sympozer"
Układ napędowy:
- Docisk sprzęgła z Focusa RS
- Tarcza sprzęgła okuta Kevlarem
Zawieszenie:
- Przednie poliuretanowe tuleje wahaczy @ FSV
- Poliuretanowa wkładka w poduszkę skrzyni biegów @ FSV
- Poliuretanowa poduszka silnika (ta pod akumulatorem) @ FSV
Układ hamulcowy:
- Z przodu tarcze hamulcowe Zimmermann Sport Coat 345mm
- Z przodu zaciski 6-tłoczkowe Brembo z Porsche
- Teflonowe przewody hamulcowe @ FSV
Układ wydechowy:
- 3" aktywny wydech (wersja nierezonowana) @ BAQ Exhaust
- Końcówki wydechu 114mm carbon
- Decat 3 cale
- Downpipe 3 cale
Karoseria:
- Montaż dyfuzora zderzaka Maxtondesign
- Montaż wylotów z Focusa RS na masce
Układ paliwowy:
- Pompa paliwa 380lph
Pozostałe modyfikacje:
- Apexi Turbo Timer
- Wskaźnik EGT AutoGauge
- Halogeny LED 2w1 MaxLED DuoLight
- Montaż wskaźników doładowania z Focusa RS