Silniki montowane między innymi w Focusach ST 2-giej generacji poprzez swoją konstrukcję mają tendencję do pękania tulei cylindrów (szczelina pomiędzy tulejami oraz cienkie tuleje) - uszkodzenia bloku występują często podczas dużego doładowania i wysokiej temperatury spalin co jest efektem podnoszenia mocy silnika różnymi sposobami.
Uszkodzenia tego typu najczęściej objawiają się poprzez:
- wypadanie zapłonów
- ubytki płynu chłodniczego
- nadmierny biały dym z wydechu
Oferujemy możliwość doraźnego usunięcia problemu poprzez tzw blaszkowanie fabrycznie otwartego bloku w miejscu, gdzie dochodzi do wyżej opisanych usterek. W prawdzie nie zapobiega to pękaniu tulei, ale dzięki temu w sytuacji, kiedy dojdzie już do ich pęknięcia - płyn chłodniczy nie przedostanie się do wewnątrz cylindra co powoli na bezpieczne kontynuowanie jazdy.
Metoda ta jest szeroko polecana przez znanych tunerów w polskim środowisku ST / RS ze względu na prostotę.
Usługa kierowana jest do fanów motoryzacji, którzy oczekują czegoś więcej od silnika samochodu i zdecydowali się na tuning silnika.
Jeśli już doświadczyłeś u siebie uszkodzenia silnika (w postaci pękniętej tulei cylindra) skontaktuj się z nami w celu doboru odpowiedniej metody naprawy.
Całą usługę wykonujemy na oryginalnych blaszkach
prosimy uważać na podróbki dostępne na rynku!
Wyżej opisana usługa oferowana jest w dwóch wariantach w zależności od wymagań i budżetu klienta
WARIANT EKONOMICZNY
nie objęty gwarancją
- demontaż i montaż głowicy
- planowanie głowicy
- montaż oryginalnych tzw blaszek
- nowa uszczelka głowicy
- komplet nowych śrub głowicy
- nowa uszczelka kolektora turbiny
- nowy pasek rozrządu
- nowy napinacz paska
- nowa rolka kierunkowa
- nowa pompa wody
- nowe paski klinowe
- nowe uszczelniacze wałków rozrządu
WARIANT PRAWIDŁOWY
rekomendowany
- demontaż i ponowny montaż silnika
- planowanie bloku
- planowanie głowicy
- montaż oryginalnych tzw blaszek
- nowa uszczelka głowicy
- komplet nowych śrub głowicy
- nowa uszczelka kolektora wydechowego
- nowy pasek rozrządu
- nowy napinacz paska
- nowa rolka kierunkowa
- nowa pompa wody
- nowe paski klinowe
- nowe uszczelniacze wałków rozrządu
- nowy uszczelniacz wału korbowego
Pomimo iż wyżej opisana metoda pozwala w jakimś stopniu zabezpieczyć silnik przed awarią tulei cylindrów to najpewniejszą metodą na zabezpieczenie bloku jest jego zamknięcie, co również mamy w swojej ofercie.
You must be logged in to post a comment.