Jako pierwsi i jako jedyni w Polsce oferujemy możliwość kompleksowego „zamknięcia” fabrycznie otwartego bloku. Usługa kierowana jest do fanów motoryzacji, którzy oczekują czegoś więcej od silnika samochodu i zdecydowali się na tuning silnika. Wykorzystując jakość i precyzję, modyfikujemy blok silnika, tak aby zyskał nową moc i wytrzymałość.

Uszkodzenia bloku występują często podczas dużego doładowania i wysokiej temperatury spalin co jest efektem podnoszenia mocy silnika różnymi sposobami.

Zamknięcie bloku zwiększa jego wytrzymałość zapewniając podparcie cylindrów z każdej strony, a tym samym zapobiega ich przemieszczaniu się oraz co najważniejsze pękaniu na wskutek sił działających wewnątrz cylindrów.
W porównaniu do zwykłych tzw wkładek z małymi otworami do przepływu cieczy - nasz projekt zapewnia idealne dopasowanie z uszczelką pod głowicą wraz z kanałami wodnymi w samej głowicy (duże otwory do przepływu cieczy) - dzięki czemu ta modyfikacja bloku nie wypływa negatywnie na przepływ cieczy oraz na chłodzenie bloku silnika.

Całą usługę wykonujemy kompleksowo
w skład, której wchodzą między innymi

  • demontaż silnika z pojazdu
  • rozebranie silnika
  • obróbka bloku silnika (przygotowanie)
  • zamknięcie bloku silnika (aplikacja wkładki)
  • planowanie bloku
  • honowaie tulei
  • remont głowicy
  • planowanie głowicy
  • ponowne złożenie silnika
  • ponowny montaż silnika w pojeździe
  • nowe pierścienie
  • nowe panewki główne
  • nowe panewki korbowodowe
  • nowa uszczelka głowicy
  • nowa uszczelka ssąca
  • nowa uszczelka kolektora wydechowego
  • komplet nowych śrub głowicy
  • nowy rozrząd z pompą wody
  • nowe uszczelniacze wałków rozrządu
  • nowy uszczelniacz wału korbowego
  • filtry i oleje

Usługę wykonujemy dla następujących modeli samochodów, w których zastosowane są silniki Volvo:

    Ford Focus II (DA_)
  • 2.5 RS 224 kW 2009.01
  • 2.5 RS 500 257 kW 2010.05
  • 2.5 ST 166 kW 2005.10
    Ford Kuga I
  • 2.5 147 kW 2009.03
  • 2.5 4x4 147 kW 2009.03
    Ford Mondeo IV (BA7)
  • 2.5 162 kW 2007.03
  • 2.5 162 kW 2007.03 sedan
  • 2.5 162 kW 2007.03 Turnier
    Ford S-MAX (WA6)
  • 2.5 ST 162 kW 2006.05
    Volvo C30
  • T5 162 kW 2006.10->2012.12
  • T5 169 kW 2007.03->2012.12
    Volvo C70 II kabriolet T5
  • T5 162 kW 2006.03
  • T5 169 kW 2007.03
    Volvo S40 II (MS)
  • T5 162 kW 2004.01
  • T5 AWD 162 kW 2004.04
  • T5 169 kW 2007.03
  • T5 AWD 169 kW 2007.03
    Volvo S80 II (AS)
  • 2.5 T 187 kW 2012.01
  • 2.5 T 147 kW 2006.03
  • 2.5 T FlexFuel 147 kW 2008.05
  • 2.5 T FlexFuel 170 kW 2010.01
  • 2.5 T 170 kW 2010.01
    Volvo V40 hatchback
  • T5 187 kW 2012.12
  • T5 AWD 187 kW 2013.01
    Volvo V50 (MW)
  • T5 162 kW 2004.04
  • T5 AWD 162 kW 2004.04
  • T5 169 kW 2007.03
  • T5 AWD 169 kW 2007.03
    Volvo 70 III (BW)
  • 2.5 T 147 kW 2007.08
  • 2.5 T FlexiFuel 147 kW 2008.05
  • 2.5 T FlexiFuel 170 kW 2009.10
  • 2.5 T 170 kW 2010.01
    Volvo XC60
  • T5 AWD 187 kW 2014.04

Uszkodzony blok - pęknięta tuleja cylindra

Blok silnika przed i po zamknięciu

%d bloggers like this: