Pomka AWD
Silnik:
- Swap silnika z Focusa RS
- Turbina Focus RS
- Wtryskiwacze 550cc
- Program 370KM
- Nowe chłodnice klimy + wody
Układ dolotowy:
- Intercooler FMIC.pl 600x300x76 z kierownicami powietrza
- Kolektor ssący @ Airtec
- Dolot z kwasówki 60mm
- Filtr stożkowy Simota
- Kierownica powietrza
- Usunięto "sound sympozer"
Układ napędowy:
- Konwersja napędu na AWD
- Szpera Quaife z tyłu
- Tarcza sprzęgła spiek
- Short shifter
Zawieszenie:
- Pełna regeneracja zawieszenia z malowaniem proszkowym
- Poliuretany w zawieszeniu (przód + tył) @ FSV
- Poliuretanowa wkładka w poduszkę skrzyni biegów @ FSV
- Poliuretanowe poduszki silnika @ FSV
- Tylny stabilizator 25mm z tulejami poliuretanowymi @ FSV
- Przednia rozpórka kielichów amortyzatora @ FSV
- Tylna rozpórka kielichów amortyzatora (w bagażniku) @ FSV
- Amortyzatory Bilstein B6 (przód + tył)
Układ hamulcowy:
- Zaciski 4-tłoczkowe Brembo (przód)
- Tarcze hamulcowe Zimmermann 336mm (przód)
- Klocki hamulcowe DS2500 (przód)
- Większe zaciski po regeneracji (tył) @ FSV
- Tarcze Zimmerman 320x20 (tył)
- Klocki hamulcowe Galfer Sport (tył)
- Teflonowe przewody hamulcowe @ FSV
Układ wydechowy:
- 3" aktywny wydech @ BAQ/FSV
Karoseria:
- Montaż dyfuzora zderzaka @ Maxtondesign
- Dokładka przedniego zderzaka @ Maxtondesign
- Dokładki progów @ Maxtondesign
- Montaż wylotów z Focusa RS na masce
Układ paliwowy:
- Pompa paliwa 340lph
Pozostałe modyfikacje:
- Wymiana tarczy licznika na tarczę z własną grafiką
- Montaż podgrzewanych foteli Recaro z Focusa RS500
- Montaż "pływających" kierunkowskazów w lusterkach
- Wygłuszenie wnętrza
- Przyciemnienie lamp tylnych
- Wskaźnik EGT AutoGauge
You must be logged in to post a comment.