Focus RS by Polski

Ten egzemplarz przyjechał do nas z bardzo daleka - aż ze Szwecji. Naszym zadaniem było wyremontowanie silnika i przywrócenie auta do perfekcji. My zajęliśmy się mechaniką, a nasz partner lakierem. Co wyszło z tej współpracy możecie podziwiać poniżej.

Pełna lista modyfikacji poniżej

Silnik:

  • Kute tłoki nadwymiarowe
  • Kute korbowody Techno 5
  • Turbina Garrett
  • Szpilki ARP
  • Program na E85 (etanolu) KM / NM @ VTR
  • Wtryskiwacze Bosch 2200cc
  • Zamknięcie bloku silnika

Układ dolotowy:

  • Spawany dolot z filtrem stożkowym
  • Spawana rura turbo-IC
  • Usunięto "sound sympozer"
  • Aluminiowy kolektor ssący Airtec

Układ napędowy:

  • Tarcza sprzęgła okuta Kevlarem

Układ hamulcowy:

  • Regeneracja zacisków przód + tył
  • Wymiana klocków hamulcowych na EBC Yellow Stuff

Układ wydechowy:

  • DP @ Baq

Zawieszenie:

  • Regeneracja zawieszenia z malowaniem proszkowym
  • Sprężyny obniżające Eibach Pro Kit

Some pops and bangs 🚗🔥🔥 #vtrpower #dyno #dynotest #pops #and #bangs #popsandbangs #bigturbo #fordfocusrs #ultimategreen

Publiée par Ford Focus RS by Polski sur Samedi 19 octobre 2019
%d bloggers like this: