Focus RS by Polski
Ten egzemplarz przyjechał do nas z bardzo daleka - aż ze Szwecji. Naszym zadaniem było wyremontowanie silnika i przywrócenie auta do perfekcji. My zajęliśmy się mechaniką, a nasz partner lakierem. Co wyszło z tej współpracy możecie podziwiać poniżej.
Pełna lista modyfikacji poniżej
Silnik:
- Kute tłoki nadwymiarowe
- Kute korbowody Techno 5
- Turbina Garrett
- Szpilki ARP
- Program na E85 (etanolu) KM / NM @ VTR
- Wtryskiwacze Bosch 2200cc
- Zamknięcie bloku silnika
Układ dolotowy:
- Spawany dolot z filtrem stożkowym
- Spawana rura turbo-IC
- Usunięto "sound sympozer"
- Aluminiowy kolektor ssący Airtec
Układ napędowy:
- Tarcza sprzęgła okuta Kevlarem
Układ hamulcowy:
- Regeneracja zacisków przód + tył
- Wymiana klocków hamulcowych na EBC Yellow Stuff
Układ wydechowy:
- DP @ Baq
Zawieszenie:
- Regeneracja zawieszenia z malowaniem proszkowym
- Sprężyny obniżające Eibach Pro Kit
You must be logged in to post a comment.