Jako jedyni w Polsce oferujemy możliwość kompleksowego tulejowania bloku Volvo / Ford. Usługa kierowana jest do fanów motoryzacji, którzy oczekują czegoś więcej od silnika samochodu i zdecydowali się na tuning silnika. Wykorzystując jakość i precyzję, modyfikujemy blok silnika, tak aby zyskał nową moc i wytrzymałość.

Uszkodzenia bloku (tzw pękanie tulei cylindrów) występują często podczas dużego doładowania i wysokiej temperatury spalin co jest efektem podnoszenia mocy silnika różnymi sposobami.

Dzięki zastosowaniu znacznie wytrzymalszych mokrych tulei cylindrów Proto Sleeve zapobiegamy pękaniu tulei na wskutek sił działających wewnątrz cylindrów jednocześnie zwiększając potencjał jednostki na dalsze modyfikacje i podnoszenie mocy.
Mokre tuleje cylindrów - chłodzone bezpośrednio cieczą silnika (zupełnie jak fabryczne).

Dostępne w wersji standardowej oraz "closed deck" - z kołnierzem podpierającym tuleje dookoła jeszcze bardziej zwiększając ich wytrzymałość (dla bardziej wymagających klientów).

Całą usługę wykonujemy kompleksowo
w skład, której wchodzą między innymi

  • demontaż silnika z pojazdu
  • rozebranie silnika
  • obróbka bloku silnika (przygotowanie)
  • tulejowanie bloku silnika (aplikacja nowych tulei)
  • planowanie bloku
  • honowanie tulei
  • remont głowicy
  • planowanie głowicy
  • ponowne złożenie silnika
  • ponowny montaż silnika w pojeździe
  • nowe pierścienie
  • nowe panewki główne
  • nowe panewki korbowodowe
  • nowa uszczelka głowicy
  • nowa uszczelka ssąca
  • nowa uszczelka kolektora wydechowego
  • komplet nowych śrub głowicy
  • nowy rozrząd z pompą wody
  • nowe uszczelniacze wałków rozrządu
  • nowy uszczelniacz wału korbowego
  • filtry i oleje

Usługę wykonujemy dla następujących modeli samochodów, w których zastosowane są silniki Volvo:

    Ford
  • 2.5 Duratec (Focus ST, RS, RS500 MK2 / Kuga I / Mondeo IV / S-Max
  • 1.6 Ecoboost
  • 2.0 Ecoboost (Focus ST MK3)
  • 2.3 Ecoboost (Focus RS MK3 / Mustang VI)
    Volvo
  • T5 2.3
  • T5 2.4
  • T5 2.5

Uszkodzony blok - pęknięta tuleja cylindra

Blok silnika przed i po tulejowaniu

%d bloggers like this: