Mondeo Panther Black

Lista prac poniżej:

Silnik:

  • Remont głowicy (nowe zawory, uszczelniacze, prowadnice)
  • Block mod (blaszkowanie)
  • Pierścienie Mahle
  • Panewki Glyco

Zawieszenie:

  • Sprężyny Eibach -30mm
  • Nowe poduszka pod silnikiem

Układ napędowy:

  • Wyprzęglik FTE
  • Nowa tarcza sprzęgła

Black Panther Mondeo

Czy czarne może być jeszcze bardziej czarne? Owszem i te Mondeo jest tego dowodem! Szkoda tylko, że nasze rodzime tablice rejestracyjne z białym tłem psują trochę efekt... Oprócz standardowego serwisu wystarczyło tylko kilka wydawałoby się drobnych zmian... W międzyczasie wpadła profesjonalna wieloetapowa korekta lakieru po czym został nałożony twardy wosk. Efekt, że aż można się przejrzeć!

Pełna lista modyfikacji poniżej

Zawieszenie:

  • Wymiana tylnych tulei zawieszenia na poliuretanowe FSV
  • Sprężyny obniżające H&R -40mm
  • Montaż rozpórki kielichów z przodu

Pozostałe modyfikacje:

  • Tylne lampy pomalowane barwionym klarem na czarno
  • Emblematy Forda pomalowane barwionym klarem na czarno
  • Zaciski hamulcowe z przodu oraz z tyłu pomalowane na czerwono (Rosso Scuderia 323)
  • Pokrywa silnika pomalowana na czerwono (Rosso Scuderia 323)
  • Listwy chromowane pomalowane na  czarny połysk
  • Dokładka przedniego zderzaka pomalowana na czarny połysk z dodatkiem złota
  • Kratki, grille i ramki halogenów pomalowane na czarny połysk z dodatkiem złota
  • Wnętrza lamp przednich pomalowane na czarny połysk z dodatkiem złota
  • Tylna dokładka zderzaka pomalowana na czarny połysk
  • Lusterka pomalowane na czarny połysk

Mondeo 370

Czarne, niepozorne - z zewnątrz niczego nie zdradzające Mondeo naszego klienta, które jak trzeba potrafi pokazać pazur - o czym można było się przekonać podczas I Zlotu Ford RS/ST o puchar Ekipy R500 (link do filmu z imprezy) gdzie Mondeo zajęło 2 miejsce w klasie open rywalizując między innymi z Focusami RS MK2.

Pierwsze Mondeo MK4 z mocą powyżej 300 koni w Polsce!
Aktualnie najmocniejsze Mondeo MK4 w Polsce!

Plany na dalszy rozwój projektu już się rodzą w głowie właściciela...

Pełna lista modyfikacji wykonanych przez nas poniżej

Silnik:

  • Zamknięcie bloku silnika
  • Tłoki oraz korby z Ford Focus RS MK2
  • Turbina z Ford Focus RS MK2
  • Intercooler FMIC.pl 600x300x76
  • Wtryskiwacze Bosch 550cc
  • Program VTR 370KM / 580NM
  • Kompletny rozrząd z kewlarowym paskiem,
  • Komplet nowych uszczelek

Układ dolotowy:

  • Owinięcie bandażami termicznymi rur dolotu
  • Rura dolotu o jednakowej średnicy od turbiny FSV-Performance
  • Filtr stożkowy z  osłoną termiczną
  • Dodatkowe kierownice powietrza

Układ hamulcowy:

  • Z przodu nacinane i nawiercane tarcze hamulcowe 336mm
  • Z przodu zaciski 4-tłoczkowe
  • Klocki hamulcowe Ferrodo DS2500
  • Z tyłu nacinane i nawiercane tarcze hamulcowe 300mm
  • Przewody hamulcowe w stalowym oplocie

Układ napędowy:

  • Szpera MFactory
  • Zestaw sprzęgła jednomasowego - FSV
  • Docisk sprzęgła z Focusa RS
  • Tarcza sprzęgła okuta Kevlarem

Zawieszenie:

  • Montaż sprężyn obniżajacych H&R -40mm
  • Kompletne poliuretanowe zawieszenie z przodu i z tyłu - FSV
  • Custom stabilizator przód 25mm - FSV
  • Custom stabilizator tył 25mm - FSV

Pozostałe modyfikacje:

  • Short Shifter
  • Montaż spinek trzymających maskę SPARCO

Układ wydechowy:

  • Downpipe owinięty bandażem termicznym
  • Przerobiona środkowa sekcja wydechu „Non Resonated”
  • Podpięcie oraz kalibracja sterowania pilotem przepustnic wydechu na podciśnienie

Karoseria:

  • Montaż wylotów z Focusa RS na masce