Black Panther Mondeo
Czy czarne może być jeszcze bardziej czarne? Owszem i te Mondeo jest tego dowodem! Szkoda tylko, że nasze rodzime tablice rejestracyjne z białym tłem psują trochę efekt... Oprócz standardowego serwisu wystarczyło tylko kilka wydawałoby się drobnych zmian... W międzyczasie wpadła profesjonalna wieloetapowa korekta lakieru po czym został nałożony twardy wosk. Efekt, że aż można się przejrzeć!
Pełna lista modyfikacji poniżej
Zawieszenie:
- Wymiana tylnych tulei zawieszenia na poliuretanowe FSV
- Sprężyny obniżające H&R -40mm
- Montaż rozpórki kielichów z przodu
Pozostałe modyfikacje:
- Tylne lampy pomalowane barwionym klarem na czarno
- Emblematy Forda pomalowane barwionym klarem na czarno
- Zaciski hamulcowe z przodu oraz z tyłu pomalowane na czerwono (Rosso Scuderia 323)
- Pokrywa silnika pomalowana na czerwono (Rosso Scuderia 323)
- Listwy chromowane pomalowane na czarny połysk
- Dokładka przedniego zderzaka pomalowana na czarny połysk z dodatkiem złota
- Kratki, grille i ramki halogenów pomalowane na czarny połysk z dodatkiem złota
- Wnętrza lamp przednich pomalowane na czarny połysk z dodatkiem złota
- Tylna dokładka zderzaka pomalowana na czarny połysk
- Lusterka pomalowane na czarny połysk
Mondeo 370
Czarne, niepozorne - z zewnątrz niczego nie zdradzające Mondeo naszego klienta, które jak trzeba potrafi pokazać pazur - o czym można było się przekonać podczas I Zlotu Ford RS/ST o puchar Ekipy R500 (link do filmu z imprezy) gdzie Mondeo zajęło 2 miejsce w klasie open rywalizując między innymi z Focusami RS MK2.
Pierwsze Mondeo MK4 z mocą powyżej 300 koni w Polsce!
Aktualnie najmocniejsze Mondeo MK4 w Polsce!
Plany na dalszy rozwój projektu już się rodzą w głowie właściciela...
Pełna lista modyfikacji wykonanych przez nas poniżej
Silnik:
- Zamknięcie bloku silnika
- Tłoki oraz korby z Ford Focus RS MK2
- Turbina z Ford Focus RS MK2
- Intercooler FMIC.pl 600x300x76
- Wtryskiwacze Bosch 550cc
- Program VTR 370KM / 580NM
- Kompletny rozrząd z kewlarowym paskiem,
- Komplet nowych uszczelek
Układ dolotowy:
- Owinięcie bandażami termicznymi rur dolotu
- Rura dolotu o jednakowej średnicy od turbiny FSV-Performance
- Filtr stożkowy z osłoną termiczną
- Dodatkowe kierownice powietrza
Układ hamulcowy:
- Z przodu nacinane i nawiercane tarcze hamulcowe 336mm
- Z przodu zaciski 4-tłoczkowe
- Klocki hamulcowe Ferrodo DS2500
- Z tyłu nacinane i nawiercane tarcze hamulcowe 300mm
- Przewody hamulcowe w stalowym oplocie
Układ napędowy:
- Szpera MFactory
- Zestaw sprzęgła jednomasowego - FSV
- Docisk sprzęgła z Focusa RS
- Tarcza sprzęgła okuta Kevlarem
Zawieszenie:
- Montaż sprężyn obniżajacych H&R -40mm
- Kompletne poliuretanowe zawieszenie z przodu i z tyłu - FSV
- Custom stabilizator przód 25mm - FSV
- Custom stabilizator tył 25mm - FSV
Pozostałe modyfikacje:
- Short Shifter
- Montaż spinek trzymających maskę SPARCO
Układ wydechowy:
- Downpipe owinięty bandażem termicznym
- Przerobiona środkowa sekcja wydechu „Non Resonated”
- Podpięcie oraz kalibracja sterowania pilotem przepustnic wydechu na podciśnienie
Karoseria:
- Montaż wylotów z Focusa RS na masce
You must be logged in to post a comment.